دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





جالبه بخونید
 
یه روز غروب تو شرکت نشسته بودم که تلفنم زنگ خورد ،برداشتم دیدم دخترخاله مهسا هست،به محض اینکه جواب دادم ،بدون اینکه حتی یه احوالپرسی بکنه ،گفت ،آب دستته بذار زمین و بدو بیا خونمون ،بعدشم قطع کرد،نمیدونستم چه خبرشده ،اما چون از بچگی باهم بزرگ شدیم و خیلی برام عزیزه ،همیشه هواشو دارم و حرفشو زمین نمیندازم ،کاری هم تو شرکت نداشتم ،زودی بند و بساطمو جمع کردم و راه افتادم ،اما توراه هزارو یک خیال به سرم زد که یعنی چیکارم داره؟!این بود که باهاش تماس گرفتم ،ولی گفت که دستش بنده و نمیتونه صحبت کنه فقط زود خودمو برسونم ،ازش خواستم که گوشی رو بده به خالم لااقل ازاون بپرسم ببینم چی شده که فهمیدم هیچ کس خونه نیست و دخترخاله تو خونه تنهاست…
وقتی رسیدم با عجله دروبازکردو گفت ،امین جون دستم به دامنت ،داشتم با استادم تو چت روم درمورد پایان نامم صحبت میکردم که یه هو با یه پیغام خطا روبرو شدم ،بعدش که پیغامو رد کردم چند تا پیغام پشت سر هم همونجوری اومد و بعد سیستم هنگ کرد و بعدش که خواستم خاموش روشنش کنم دیگه ویندوز بالا نمیاد که نمیاد ،هرکاری هم میکنم درست نمیشه ،الانم نمیدونم استاد چی فکر میکنه ،خیلی خجالت میکشم.
فهمیدم طبق معمول باید ویندوزش عوض بشه و چون قبلا ویندوزشو ریکاوری کرده بودم بهش گفتم نگران نباشه و پنج شش دقیقه ای کارشو را میندازم.
خلاصه ویندوز خانوم اومد بالا و خوشبختانه وقتی کانکت شد دید استاده هم آنلاینه و کارشو انجام داد و تموم شد ،بعد بهش گفتم باید سیستمشو یه چک بکنم ببینم بلایی سرش اومده یانه؟که ایکاش دستم میشکست و اینکارو نمیکردم …
دختر خاله مهسا از بس خسته بود رفت حموم یه دوش بگیره و بعد توی اونیکی اتاق بخوابه و من موندم و سیستمش ،همینطور داشتم درایو هاش رو یکی یکی چک میکردم که یه پوشه به اسم “عکسهای میناجون” نظرمو جلب کرد ،شیطونیم گل کرد که بازش کنم ببینم توش چه خبره اما چون تو فامیل پسر سربه زیری میشناسنم ،ترسیدم یه موقع دخترخالم ازراه برسه و ضایع بشم ،این بود که رفتم یه سر بهش زدم دیدم همچین خوابیده که تا چند ساعت دیگه بیدار نمیشه ،با خیال راحت برگشتم و یه راست رفتم سروقت پوشه “عکسهای میناجون” که چشمتون روز بد نبینه ،میناجون چه میناجوووووووووووووووونی بود ،اگه روچشم آدم کورمیذاشتیش حتما بیناییشو بدست می آورد ،یه دختر واقعا خوشگل و زیبا درست شبیه دخترای خوشگل هالیوودی.
این که میگن عشق با یک نگاه آغاز میشود درمورد منهم اتفاق افتاد و از اونجائیکه یه پوشه از عکسای مینا جون رو هارد دختر خالم بود با یه حساب سرانگشتی تخمین زدم که حکما بایستی تو ادلیست ایمیلهای دختر خالم باشه ،خوشبختانه مهسا هم اونقدر خسته بود که بدون خارج شدن از آیدیش ،سیستمو سپرده بود دست من،با عجله رفتم تو آیدیش و از شانس خوبم دیدم ادلیستش زیاد شلوغ نیست و خیلی زود تونستم آیدی میناجون رو پیدا کنم و برا خودم یادداشتش کنم…
همون شب یه درخواست برا میناجون فرستادم ،اما بعدش دیدم رد کرده ،بازم ناامید نشدم و بالاخره بعد از چند بار ،یه روز دیدم برام آف گذاشته که چرا اینقدر اصرار میکنم که منم بی هیچ مقدمه ای بهش جواب دادم که فامیل یکی از دوستانش هستم و عکسشو دیدم و تعریفشو شنیدم و عاشقش شدم و ازاین حرفا،خلاصه بعد از دوهفته سماجت بالخره موفق شدم باهاش یه قرار مختصر بذارم ،تو پوست خودم نمیگنجیدم و واقعا خوشحال بودم ،تموم روز رو ثانیه شماری کرده بودم تا اینکه لحظه قرار رسید و وقتی وارد کافی شاپ محل قرار شدم دیدم هیچ کس نیست و به محض اینکه پشت یه میز نشستم دیدم یه دختر خانومی اومد تو و اینور و اونور رو یه نگاهی کرد و بعد اومد سراغ من و با لبخند ازم پرسید “آقا امین؟” گفتم بله شما؟!!!گفت مگه با من قرار ندارین؟گفتم معلومه که نه من با کس دیگه ای قرار دارم ،گفت من مینا هستم ،گفتم نههههههههههه!!!چون این دختری که الان روبروم بود هیچ شباهتی به اون کسی که عکساشو دیده بودم نداشت ،اما دیگه بروی خودم نیاوردم و وانمود کردم که از خوشحالی دستپاچه شده بودم و این حرفا ولی دیگه هرگز نتونستم بپیچونمش و چون قبلا بهش گفته بودم که بادیدن عکساش عاشقش شدم نتونستم بزنم زیر حرفم و چندین سال بعد از ازدواجمون که یه بچه هم داشتیم یه بارهم تو هارد دخترخالم اون پوشه رو دیدم و از دختر خالم درموردش پرسیدم ،فهمیدم که اونا عکسهای یه هنرپیشه هالیوودیه و چون مینا اونارو براش فرستاده بوده اسم پوشه رو گذاشته بود “عکسهای میناجون”!!!میبینین توروخدا اسم اینو دیگه قسمت نذاریم چی بذاریم که الان سه تا بچه از همین مینا جون دارم و درسته که اون مینایی نیست که من تصور کرده بودم اما واقعا زن خوبیه و فکر میکنم همین پاداش خوبیه برای همه سادگیهام.

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

هر کی میخواست یه زندگی عاشقانه رو مثال بزنه بی اختیار زندگی سام و مولی رو بیاد می آورد. یه زندگی پر از مهر و محبت. تو دانشگاه بصورت اتفاقی با هم آشنا شدن ،سلیقه های مشترکی داشتن ،هر دو زیبا ،باهوش و عاشق صداقت و پاکی بودن و خیلی زود زندگی شون رو تو کلیسا با قسم خوردن به اینکه که تا آخرین لحظه عمرشون در کنار هم بمونن تو شادی دوستان و خانواده هاشون آغاز کردن.
همه چیشون رویایی بود و با هم قرار گذاشتن بودن یک دفترچه خاطرات مشترک داشته باشن تا وقتی پیر شدن اونا رو برای نوه هاشون بخونن و با یاد آوری خاطرات خوش هیچوقت لحظه های زیبای با هم بودن رو از یاد نبرن. واسه همین قبل از خواب همه چی رو توش مینوشتن. با اینکه ۵ سال از زندگیشون میگذشت هنوزم واسه دیدار هم بی تابی میکردند.
وقتی همدیگه رو تو آغوش میگرفتند دلاشون تند تند میزد و صورتشون قرمز قرمز میشد و تمام تنشون رو یه گرمای وصف نشدنی آسمونی فرا میگرفت…
همه چی خوب پیش میرفت تا اینکه سام اونروز دیرتر به خونه اومد، گرفته بود، دل و دماغی نداشت مولی اینو به حساب گرفتاری کارش گذاشت، اما فردا و فرداهای دیگه هم این قضیه تکرار شد وقتایی که دیر میکرد مولی ده ها بار تلفن میزد اما سام در دسترس نبود وقتی به خونه برمیگشت جوابی برای سوالات مولی که کجا بود و چرا دیر کرده نداشت.
برای مولی عجیب بود باورش نمیشد زندگی قشنگش گرفتار طوفان شده باشه. بدتر از همه اینکه از دفترچه خاطراتشون هم دیگه خبری نبود. تا اینکه تصمیم گرفت سام رو تحت نظر بگیره اولین جرقه های ذهنش با پیدا شدن چند موی بلوند رو کت سام شکل گرفت بعد هم که لباسهاشو بیشتر کنترل کرد بوی غریبه عطر زنانه شک اونو بیشتر کرد.
نه نه این غیر ممکن بود اما با دیدن چندین پیامک عاشقانه با یک شماره ناشناس در تلفن سام همه چی مشخص شد .سام عزیزش به اون و عشقشون خیانت کرده بود حالا علت تمام سردیها بی اعتناییها و دوریهای سام رو فهمیده بود. دنیا رو سرش خراب شد توی یک لحظه تمام قصر عشقش فرو ریخت و جای اونو کینه نفرت پر کرد. مرد آرزوهاش به دیوی وحشتناک تبدیل شده بود.
اون شب سام در مقابل تمام گریه ها و فریادهای مولی فقط سکوت کرد. کار از کار گذشته بود. صبح مولی چمدونش رو بست و با دلی مملو از نفرت سام رو ترک کرد و با اولین پرواز به شهر خودش برگشت. روزهای اول منتظر یک معجزه بود، شاید اینا همش خواب بود. اما نبود. همه چی تموم شده بود. اونوقت با خودش کنار اومد و سعی کرد سام رو با تمام خاطراتش فراموش کنه. هر چند هر روز هزاران بار مرگ سام خائن رو از خدا آرزو میکرد. ولی خیلی زود به زندگی عادیش برگشت.
۳سال گذشت و یه روز بطور اتفاقی تو فرودگاه یکی از هم دانشگاهیاش رو دید. خواست از کنارش بی اعتنا بگذره اما نشد. دوستش خیلی این پا اون پا کرد انگار میخواست مطلب مهمی رو بگه ولی نمیتونست. بلاخره گفت: سام درست ۶ماه بعد از اینکه از هم جدا شدید مرد.
باورش نشد مونده بود چه عکس العملی از خودش نشون بده تمام خاطرات خوشش یه لحظه جلوی چشش اومد. اما سریع خودش رو جمع جور کرد و زیر لب گفت: عاقبت خائن همینه و از دوستش که اونو با تعجب نگاه میکرد با سرعت جدا شد.
اون شب کلی فکر کرد و با خودش کلنجار رفت تا تونست خودش رو قانع کنه برای برگشتن به اونجا فقط به این خاطر که لوازم شخصیش رو پس بگیره و قصدش دیدن رقیب عشقیش و کسی که سام رو از اون جدا کرده بود نیست سئوالی که توی این ۳ سال همیشه آزارش داده بود. آخر شب به خونه قدیمیشون رسید.
باغچه قشنگشون خالی از هر گل و گیاهی بود چراغها بجز چراغ در ورودی خاموش بودند. در زد… هزار بار این صحنه رو تمرین کرده بود و خودش رو آماده کرده بود تا با اون رقیب چطوری برخورد بکنه. قلبش تند تند میزد. دنیایی از خاطرات بهش هجوم اوردن کاشکی نیومده بود .ولی بخودش جراتی داد. بازم زنگ زد اما کسی در رو باز نکرد.
پسر کوچولویی از اون ور خیابون داد زد: هی خانوم اونجا دیگه کسی زندگی نمیکه. نفس عمیقی کشید. فکر خنده داری به نظرش رسید کلیدش همراش بود. کلیداش رو درآورد و تو جا کلیدی چرخوند. در کمال ناباوری در باز شد! همه جا تقریبا تاریک بود و فقط نور ورودی کمی خونه رو روشن کرده بود دلشوره داشت نمیدونست چی رو اونجا خواهد دید. کلید برق رو زد .
باورش نمیشد، همه چی دست نخورده سر جاش بود. عکسهای ازدواجشون، مسافرت ماه عسلشون خلاصه همه عکسا به دیوارها بودند و خونه تمیز بود. با سرعت بطرف اتاق خوابشون رفت تا ببینه وسایلش هنوز هست یا نه دلش میخواست سریع اونجا رو ترک کنه.  چشمش به اتاق خوابش که افتاد دیگه داشت دیوانه میشد. درست مثل روز اول. کمد لباسهاش رو باز کرد تمام لباسهاش و وسایل شخصیش مرتب سر جاشون بود. ناخوداگاه رفت سراغ لوازم سام. کشو رو کشید و شروع کرد به نگاه کردن از هر کدوم از اونا خاطره ای داشت.
حالش خوب نبود یه احساسی داشت خفش میکرد ناگهان چشمش به یک کلاه گیس با موهای بلوند که ته کشو قایمش کرده بودند افتاد با تعجب برداشتش کمد رو بهم ریخت نمیدونست دنبال چی باید بگرده فقط شروع کرد به گشتن. چند عطر زنانه و یک گوشی موبایل ناشناس، روشنش کرد شماره اش رو خوب میشناخت شماره غریبه ای بود که برای سام پیام عاشقانه میفرستاد بود. گیج شده بود رشته های موی بلوند رود لباس سام، بوی عطرهای زنانه ای که از لباس سام به مشام میرسید و پیامهای ارسال شده همه اونجا بودند. نمی فهمید. این چه بازی بود. خدایا کمکم کن. بلاخره پیداش کرد دفترچه خاطراتشون.
برش داشت بازش کرد.خط سام رو خوب میشناخت. با اون خط قشنگش نوشته بود: از امروز تنها خودم تو دفتر خواهم نوشت تنهای تنها. بلاخره جواب آزمایشاتم اومد و دکتر گفت داروها جواب ندادن. بیماریت خیلی پیشرفت کرده سام، متاسفم. آه خدایا واسه خودم غمی ندارم اما مولی نازنینم. چه طوری آمادش کنم، چطوری. اون بدون من خواهد مرد و این برای من از تحمل بیماری و مرگم سختر است. مولی بقیه خطها رو نمیدید خدایا بازم یه کابوس دیگه. آخرین صفحه رو باز کرد. اوه خدایای من این صفحه رو برای من نوشته: مولی مهربانم سلام. امیدوارم هیچوقت این دفتر رو پیدا نکرده باشی و اونو نخونده باشی اما اگر الان داری اونو میخونی یعنی دست من رو شده. منو ببخش میدونستم قلب مهربونت تحمل مرگ منو نخواهد داشت. پس کاری کردم تا خودت با تنفر منو ترک کنی. این طوری بهتر بود چون اگر خبر مرگم رو میشنیدی زیاد غصه نمیخوردی. اینو بدون تو تنهای عشق من در هر دو دنیا هستی و خواهی بود. سعی کن خوب زندگی کنی غصه منو هم نخور اینجا منتظرت خواهم موند. عاشقانه… قول میدم هیچوقت دیگه ترکت نکنم.
بخاطر حقه ای که بهت زدم هم منو ببخش. اونی که عاشقانه دوستت داره سام. راستی به یکی از دوستام سپردم مواظب باشه چراغ ورودی در خونمون همیشه روشن بمونه که اگه یه روزی برگشتی همه جا تاریک نباشه. سام تو.
مولی برگشت و به عکس سام روی دیوار نگاه کرد و در حالی که چشمانش پر از اشک بود گفت سام منو ببخش.
بخاطر اینکه توی سخت ترین لحظات تنها گذاشتمت منو ببخش. چشمای سام هنوز توی عکس میدرخشید و به اون میخندید.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

چشمانش پر از اشک بود به من نگاه کردو گفت مرا دوست داری؟
به چشمانش خیره شدم، قطره های اشک را از چشمانش زدودم و خداحافظی کردم، روزی دیگر که او را دیدم، آنقدر خوشحال شد که خود را در آغوش من انداخت و سرش را روی سینه ام گذاشت و گفت اگر مرا دوست داری امروز بگو…! ماه ها گذشت و در بستر بیماری افتاده بود، به دیدارش رفتم و کنارش نشستم و او را نگاه کردم و گفت بگو دوستم داری…!
می ترسم دیگر هیچگاه این کلمه را از دهانت نشنوم، ولی هیچ حرفی نزدم به غیر از خداحافظی…!
وقتی بار دیگر به سراغش رفتم روی صورتش پارچه سفیدی بود، وحشت زده و حیران پارچه را کنار زدم، تازه فهمیدم چقدر دوستش داشتم…
امروز روز مرگ من است، مرگ احساسم، مرگ عاطفه هایم
امروز او می رود ومرا با یک دنیا غم بر جا می گذارد
او می رود بی آنکه بداند به حد پرستش دوستش دارم…


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

پسر گفت: اگر می خواهی با هم بمانیم باید همه جوره با من باشی.
دخترک که به شدت پسر را دوست داشت گفت: باشه عزیزم هر چه تو بگویی.
پسرک دختر را عریان کرد، دختر آرام میلرزید ولی سخن نمی گفت می ترسید عشقش ناراحت شود… پسرک مانند ابری سیاه بدن دختر را به آغوش کشید و بدون کوچکترین بوسه شروع کرد… دخترک آهی کشید و پسرک مانند چرخ خیاطی بالا و پایین می شد… دخترک بدنش می سوخت ولی صدایی نمی آمد…
پسرک چند تکان خورد و در کنار دخترک افتاد، دختر با لبخند گفت: آرام شدی عروسکم؟
پسرک آرام خندید، لباسهایش را پوشید و رفت…
دخترک ساعتی بعد تلفن را برداشت و زنگ زد و گفت: سلام عشقم
ولی پسرک مانند همیشه نبود و تنها گفت: دیگر به من زنگ نزن و قطع کرد…
دخترک عروسکش را بغل گرفت و در کنج اتاقش آرام گریست…
چند سال گذشت… تبریک می گویم به پسرک! همان دخترک زیبا شد فاح… قصه ما
- فاح… سیگارم تمام شده تو سیگار داری؟
فاح… آرام می گوید: چرا به دیگران نگفتی به جرم عاشق شدن فاح… شدم؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:فا,حشه,داستان اذار دختر جوان توسط پسر,دنیا دو روزه,جرم عشق,بخاطر عشق,, ] [ 16:7 ] [ سعید نیما ]

دیشب با دوستم رفته بودم رستوان، روبروی تخت ما یه دختر و پسر نشسته بودن که پسره پشتش به تخت ما بود، معلوم بود باهم دوست هستن، اتفاقی چشمم به چشمه دختره افتاد، قشنگ معلوم بود پسره عاشقه دخترست، دختره شروع کرد به آمار دادن، سرمو انداختم پایین، دفعه بعدی تحریک شدم با نگاه بازی کردیم.
خلاصه یه کاغذ برداشتمو به دختره علامت دادم، با نگاهش قبول کرد، بلند شدن، پسره جلو رفت که حساب کنه دختره به تخت ما رسید دستشو دراز کرد کاغذ رو گرفت.
براش نوشته بودم… “خیـــــــلی پستی“.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:پست,خیلی پستی,نامرد,نامردی,دنیا دو روزه,, ] [ 14:59 ] [ سعید نیما ]

آن دم که مــــرا مــــی زده بـر خـــاک سپــارید
زیـــــر کفنــــــم خمــــــره ای از بـــــاده گذاریـد

 

تــــا در سفـــــر دوزخ از ایــن بــــــاده بنوشـــم
بـــــر خــاک مـن از ساقــــه انگـــــور بکــاریــــد

 

آن لحظـــه کــه بـا دوزخیــــان کنـــــم مـــلاقات
یک خمـــره شـــراب ارغـــوان بــرم به سوغات

 

هرقدر که در خاک ننوشیدم از این باده صافی
بنشینـــــم و بــــا دوزخیـــــــان کنـــم تــــلافی

 

جــز ساغـــر و میخانــــه و ساقـــی نشنـاسـم
بــر پــایـــه پیمانــه و شـادی است اســـاسـم

 

گر همچــو همــــای از عـطش عشق بسـوزم
از آتــــــــش دوزخ نــــهراســــــم نــــهراســـــم

 

آن دم که مــــرا مــــی زده بـر خـــاک سپــارید
زیـــــر کفنــــــم خمــــــره ای از بـــــاده گذاریـد

 

تــــا در سفـــــر دوزخ از ایــن بــــــاده بنوشـــم
بـــــر خــاک مـن از ساقــــه انگـــــور بکــاریــــد


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

روزي مخاطب تمام جملاتت من بودم...
نميداني چه سخت است خلع مقام شدن...
و نميداني چه سخت تر است ديدن ترفيع گرفتن ديگري...



ﻣﻦ ﻫﻢ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍ ﺷﺪﻡ !!!
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﯿﺰﯼ
ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺘﯽ ﻭ ﻣﻘﺎﻣﯽ
ﻣﺮﺍ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺭﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ !
ﺗﻨﻬﺎ ﺗــــﻮ ﻣﺮﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﯽ
ﮐﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ
ﺑﯿﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﭘﯿﺮﻭﺯﻡ ﮐﻦ



هیچوقت در خیابان درستم را نمیگرفت؛
همیشه ب او حق میدادم و امروز بیشتر حق میدهم؛
تا من را دید دستش را رها کرد
نمیدانست دارد ب مرده ای نگاه میکند ک چند دقیقه قبل با دیدن دستش در دست دیگری و لبخند روی لبش، قلبش از جا کنده شده است...



یه سری حرفا رو نمیشه گفت خیلی سنگینه که به زبون بیاری ....حالا دارم تمرین میکنم با نگاهم حرفامو برسونم ...



اینقـבه قشنگــــے، عاشــــــــــــق کسي باشي که روحشـــم خبر نداشته باشه !!!

خــيلي شـيـريـنـه کـــــــه يــواشکي عـــــــاشــــــقانــه نگاهش کنی و

توی دلت بگی خیلی دوستت دارم.....!!



از عشق های یه طرفه متنفرم :
مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی
عشق به پنیر تبریز
عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت
عشق به آب زرشک
عشق به ذرت مکزیکی !



ریه هایم بهونه هوای با تو بودن را دارن...!
تهدید میکنند زندگیم را...!



كسي كه خنجر به پشتم فرو كرد,بوي تنش آشنا بود!راستي اين عطر را خودم برايش خريده بودم...



حــقـــیــقـــتـــــ زنــدگـــیــــه یـــه عــاشـــق ......
مـــنـــتـــظـــر تـــا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تــمــوم شــدنـــشــــ .



گفتم واسه بدست اوردنت هرکاری میکنم
گفت باید مایه دار باشیا برام پول خرج کنی
گفتم یه جون دارم که قطره فطره از خونشو ب پات میریزم
.
.
.
گذاشتا رفت
یعنی جون من کمتر از پول بود؟؟



بدبین شدی
چرا باور نمی کنی؟
تنهایی منو کمتر نمیکنی
تو گم نشو منو یک قاصدک نکن
من عاشق توام
یک لحظه شک نکن



 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:اشقانه,عشق,عشق به دوست,عشق به وطن,عشق به تو,عشق به من,دنیا دو روزه,, ] [ 14:41 ] [ سعید نیما ]

وقتی تند تند غر میزنم و سکوت میکنی بعد سرمو میارم بالا و تو فقط نگام میکنی و
میگی : ' ای جونم قیافشو ' بعد هردو میخندیم...
همون لحظه ست که تو دلم میگم خدایا ازم نگیرش...!!!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:خدایا,عشق,چشم,بغض,دلتنگی,دوست دارم,دنیا دو روزه,, ] [ 13:57 ] [ سعید نیما ]

پسری یه دختری رو خیلی دوست داشت که توی یه سی دی فروشی کار میکرد. اما به دخترک در مورد عشقش هیچی نگفت. هر روز به اون فروشگاه میرفت و یک سی دی می خرید فقط بخاطر صحبت کردن با اون… بعد از یک ماه پسرک مرد… وقتی دخترک به خونه اون رفت و ازش خبر گرفت مادر
پسرک گفت که او مرده و اون رو به اتاق پسر برد… دخترک دید که تمامی سی دی ها باز نشده… دخترک گریه کرد و گریه کرد تا مرد… میدونی چرا گریه میکرد؟ چون تمام نامه های عاشقانه اش رو توی جعبه سی دی میگذاشت و به پسرک میداد!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

گاهی وقتا حرفی جز یک معذرت میخواهم بر زبانت نمیاید آری وقتی معشوقه ات را میرنجانی و وقتی نمتوانی خودت را به کنارش برسانی و تنگ در آغوشش بکشی و با نگاه هایت بفهمانی که اشتباه کرده ای تنها راه همین است یک جمله کوتاه و ساده
عزیزم تو بهترینی و لایق بهترین ها مرا ببخش


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,معذرت میخوام,دوستت دارم,ببخشید,عشق,عاشقی,عکس عشقی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,, ] [ 10:57 ] [ سعید نیما ]

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش شاید دیگه هیچ کس‎ ‎رو مثل اون دوست نداشته باشی..
و از کسی که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن چون شاید هیچ وقت هیچ کس تو رو‎ ‎مثل اون دوست نداشته باشه..


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,دنیا دو روزه,مطلب عشق,مطلب عشقی,مطلب باحال,مطلب احساسی,مطلب جنجالی,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,سعید و نیما,, ] [ 10:53 ] [ سعید نیما ]

به یک “هستم”
به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اغوش,دوست دارم,عاشقتم,نیاز,تو,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,, ] [ 9:58 ] [ سعید نیما ]

ﺩﺭﺧﺮﺍﺑﻪهاى قلبت كارگرى بيش نيستم ...
سيمان بفرست بابا! كارخوابيده!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اخرشی,باحال,بچه با حال,جمله توپ,داستان عشقی,جمله با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,, ] [ 23:19 ] [ سعید نیما ]

سالهاست دیگر زبان سرخ ، سر سبز را بر باد نمی دهد.
حال با زبان سبز ، دل سرخ را آتش می زنند ...


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دلم به بهانه هميشگي گريست بگذار بگريد و بداند آنچه ميخواهد هميشه نيست.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:دلم,دل,ا ام اس جدید,اس ام اس زیبا,اس ام اس قشنگ,دنیا دو روزه,, ] [ 23:0 ] [ سعید نیما ]

پسر بچه ای وارد یک بستنی فروشی شد و پشت میزی نشست.پیشخدمت یک لیوان آب برایش آورد.پسر بچه پرسید:{یک بستنی میوه ای چند است؟}پیشخدمت جواب داد:{۵۰ سنت}.
پسر بچه دستش را در جیبش برد و شروع به شمردن کرد.بعد پرسید:{یک بستنی ساده چند است؟} در همین حال تعدادی از مشتریان در انتظار میز خالی بودند .پیشخدمت با عصبانیت پاسخ داد:{۳۵ سنت}.پسر دوباره سکه هایش را شمرد و گفت:{لطفا یک بستنی ساده.}پیشخدمت بستنی را آورد و به دنبال کار خود رفت. پسرک نیز بعد از خوردن بستنی پول را به صندوق پرداخت و رفت.
وقتی پیشخدمت بازگشت ار آن چه دید شوکه شد.آنجا در کنار ظرف خالی بستنی۲ سکه ی ۵ سنتی و ۵ سکه ی ۱ سنتی گذاشته شده بود_برای انعام پیشخدمت


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:انعام,پسر بچه,پیشخدمت,رستوران,دنیا دو روزه,, ] [ 10:25 ] [ سعید نیما ]


روزی مرد جوانی وسط شهری ایستاده بود و ادعا می کرد که زیبا ترین قلب را درتمام آن منطقه دارد. جمعیت زیاد جمع شدند. قلب او کاملاً سالم بود و هیچ خدشه*ای بر آن وارد نشده بود و همه تصدیق کردند که قلب او به راستی زیباترین قلبی است که تاکنون دیده*اند. مرد جوان با کمال افتخار با صدایی بلند به تعریف قلب خود پرداخت.ناگهان پیر مردی جلوی جمعیت آمد و گفت که قلب تو به زیبایی قلب من نیست. مرد جوان و دیگران با تعجب به قلب پیر مرد نگاه کردند قلب او با قدرت تمام می*تپید اما پر از زخم بود. قسمت*هایی از قلب او برداشته شده و تکه*هایی جایگزین آن شده بود و آنها به راستی جاهای خالی را به خوبی پر نکرده بودند برای همین گوشه*هایی دندانه دندانه درآن دیده می*شد. در بعضی نقاط شیارهای عمیقی وجود داشت که هیچ تکه*ای آن را پرنکرده بود، مردم که به قلب پیر مرد خیره شده بودند با خود می*گفتند که چطور او ادعا می*کند که زیباترین قلب را دارد؟ مرد جوان به پیر مرد اشاره کرد و گفت تو حتماً شوخی می*کنی؛ قلب خود را با قلب من مقایسه کن؛ قلب تو فقط مشتی زخم و بریدگی و خراش است.پیر مرد گفت : درست است. قلب تو سالم به نظر می*رسد اما من هرگز قلب خود را با قلب تو عوض نمی*کنم. هر زخمی نشانگر انسانی است که من عشقم را به او داده*ام، من بخشی از قلبم را جدا کرده*ام و به او بخشیده*ام. گاهی او هم بخشی از قلب خود را به من داده است که به جای آن تکه*ی بخشیده شده قرار داده*ام؛ اما چون این دو عین هم نبوده*اند گوشه*هایی دندانه دندانه در قلبم وجود دارد که برایم عزیزند؛ چرا که یاد*آور عشق میان دو انسان هستند. بعضی وقتها بخشی از قلبم را به کسانی بخشیده*ام اما آنها چیزی از قلبشان را به من نداده*اند، اینها همین شیارهای عمیق هستند. گرچه دردآور هستند اما یاد*آور عشقی هستند که داشته*ام.امیدوارم که آنها هم روزی بازگردند و این شیارهای عمیق را با قطعه*ای که من در انتظارش بوده*ام پرکنند، پس حالا می*بینی که زیبایی واقعی چیست ؟ مرد جوان بی هیچ سخنی ایستاد، در حالی که اشک از گونه*هایش سرازیر می*شد به سمت پیر مرد رفت از قلب جوان و سالم خود قطعه*ای بیرون آورد و با دستهای لرزان به پیر مرد تقدیم کرد پیر مرد آن را گرفت و در گوشه*ای از قلبش جای داد و بخشی از قلب پیر و زخمی خود را به جای قلب مرد جوان گذاشت.مرد جوان به قلبش نگاه کرد؛ دیگر سالم نبود، اما از همیشه زیباتر بود زیرا که عشق از قلب پیر مرد به قلب او نفوذ کرده بود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->


نمی دانم دوستت داشتم یا نه؟
گفتی برو! باور نکردم. اما خشم تو ساده نبود.
گفتی برو! انگار محکم تر از همیشه بود.
مهربانیت رنگ باخت.گفتم به خاطر یک موجود خاکی رهایم می کنی؟
سکوت کردی. گفتی برو!
فریاد زدم نگاهم کن… نگاهم نکردی.
نمی دیدمت دلم نمی خواست آدمت را هم ببینم. تکان می خورد و سخن می گفت انگار.
همه به خاک افتادند و سجده اش کردند.
گفتی جانشین من است خلیفه است…
روزی که از من خواستی به غیر از توسجده کنم ، به آن تلی از خاک که کم*کم تبدیل به گل میشد، من نمیدانستم جنس آبی که این خاک را گل میکند چیست. نمیدانستم آب عشق چیست، آب روح چیست؟ از آن به من ننوشانده بودی، آخر جنس من از آتش بود و من برتر بودم!
من … سوختم .به خاک نیفتادم.چیزی تمام بدنم را فشرد. نمیتوانستم برای یک مشت گل زانو بزنم.ایستادم.محکم و مقتدر ایستادم.
گفتی زانو بزن. نتوانستم.فریاد زدم. این همان آدم خاکی توست که ستم خواهد کرد. سرکش و طغیانگر خواهد شد،
تنگ چشم و حریص ناسپاس و مجادله گر .این آدم توست؟…
باز سکوت …آرام زمزمه کردی خلیفه است.
…وای خلیفه خلیفه خلیفه چقدر خندیدم!خلیفه ای که دروغ می گوید خلیفه ای که گناه می کند. خندیدم و طعنه زدم
یک خلیفه گناهکار!…
گفتی نخوت تورا بلعیده است.
خندیدم! سجده نکردم! رانده شدم!
نمی دانم دوستت داشتم یا نه؟ قرن ها از آن روز می گذرد و من ساکن زمینم.
بین همه این آدمهای خاکی تو! بین همه دروغها و حرص هایشان.بین فراموش کاری های گاه و بیگاه و نادانی هایشان!
بین همان ها که می خواهند نبودنت را ثابت کنند یا نادیده ات بگیرند.همان ها که گاهی فقط گاهی به سراغت می آیند.و من از شوق لبریز می شوم
من ابلیس فرزند آتش!از ذلت این عنصر خاکی لذت می برم. از این که امیدهایت را نامید می*کنند شادی می کنم.و دلم برای لغزش*هایشان پر می زند.
وتو! با همه قدرت و بزرگی ات زیاده گویی*هایشان را می بخشی هنوز توبه می پذیری و باران می*بارانی و مهربانانه سر فرازش می کنی.
عجب از او که مهربانی*ات را می بیند و ستم میکند و عجب از تو که ستمش می*بینی و مهربانی می کنی…
و من هنوز از این که زشتی*هایشان را نادیده می گیری آتش می خورم و برای نابودی*اش قسم می خورم. برای سر گشتگی*اش لحظه شماری می کنم…
منم ابلیس!


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:ابلیس,مطلب عشقی,مطلب جدید,, ] [ 10:11 ] [ سعید نیما ]
ازم می خوای سلام بدم چطوری روت میشه نگام کنی چطور روت میشه ندا بدی دوست دارم با این همه تظاهرت من که ندیدم نشانه ی عاشقی هر چی دیدم زرنگ بازی های دخترای این دور زمونه بود منم به غربت رسیدم من به عشقت رسیدم منم که دردت کشیدم من بودم شنیدم اهنگ دوست دارم به دروغو به دغل من بودم که ضربه خوردم من که نفسم درنماید منم که تپش قلب دارم منم که نفرت دارم من که دنیا که جلوم بد بود بدتر شده تو چرا ناراحتی خدای تو هم مهربون وقتی ببینه من کسی رو نمی تونم نبخشم همه رو میبخشم اونم میبخشه حالا برو اگه به اینجا امدی برو نبین چی کشیدم برو پشتتم نگاه نکن مثل تو زرنگ زیاد دیدم افرین موفق شدی برو مثل سری های قبل خداحافظی کن برو بر پیش کسی که الان مرحم قلبت شده اگر چشت به این نوشته رسید نظر نده گمشو برو برو تا نفرتم زیاد نشه برو که زخمی که زدی خونی شدی هر بار بیای طرفش خونه لبریز می کنه فقط بروووووووووووووووووو عاشق نبودی ولی اهنگ عاشقی خوب بلد بودی
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:2 ] [ سعید نیما ]
ینم که دم از عاشقی زد دشنه ی خیانتش رگم رو زد اون رگه عشقمو زد همون رگه احساس من رگی که با اون زده ام اونم با این خیانتش عمرمو زد زد که منم زانوم شکست پهلوبم شکست . . . غصه ی دروغ یاورم عشقم را شکست توانم را شکست حالا دیگه فقط سکوت می خوام
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ 17:59 ] [ سعید نیما ]
سکوتم را به کله باری از غصه به دست با می سپارم تا با سرعتی از مهر به سوی خد بروند و بگوییند ان نیم نگاهت هم را دیگر نمی خواهم ولی گاه به این می نگرم که بدون حضورش هیچم و پوچم ولی ای ای فرشته ی انصاف . . . حق این نبود تمام احساسم را ازت می خواهم از تو که برای امتحان شرط عاشقی می کذاری و خود ما را به مرحله ی امتحان می گذاری من که دگر توان ندارم پایان راه منو تو تو با دیگری منم با . . . . یادت سر می کنم بس خدانگهدار فرشته ام این اشک ها را واسته ی خوش بختیت میکنم نزد خدا و به حرمت خیانت می خواهم که خیانتی نبینی پشت را می خواه نگاه نکنی گولوله های اشک روی زمین دیدن ندارد خوهاشا نگاه نکن به حرمت ان عشق اسمانیمان که حرمت شکنی کردی با گردن بند خیانت رفتی خواهش میکنم نگاه نکن ممکن است این احساس من پیر مانع خوش بختیت شود تو می سپارم به خدا به حرمت همان خدا می خواهم که در صلح ارامش روزات را سپری کنی . . برو فرشته ام نبودنت با بودنت برای من فرقی ندارد برو شاید نباشی ولی همان قدر در قلبمی عشقه من زندگی را همچون کودکی برایت تشبیه می کنم که به ان کودک برای کار خوبش کاکائو هدیه گرفته بود هدیه ی سوی خدای حالا دگر دارد می رود درست بود از سوی خدا بود ولی من لایق نبودم من بودم که خیانت کردم حالا دگر اب پاکی ریختم کاری کردم که بروی فکر نکنی همدمی هم بود از اینکه دگر به یادم نباشی راضی ام مثل همان روزی که قولش را دادی . . حالا برو ناز گل من من باشم کوله پشتی ام با دفتر های حسرت عاشق و بی نشانی از سویت . . . خدا کند فرشته ها نامه بیارن طرفت از طرفم من هنوز به یادتم هنوز قبل ان شدنت فرشته درونه من یه جوری چشمک می زند که فرشته هات دارد میاد دارد بازم مثل رهگزرا رد می شود بی توجه به انکه روزی فرشته تو بود خیانتت باعث فراموشی من می شود ولی من چی نو یک جالی حیفففففف ای خدا فرشته ی م ندسته توئه سپردمتش دست خودت به حرمت روزایی عاشقیم به خودت خدای من فرشته ی من دسته تو قیمتش باشه واسه روز جزا می پردازم به خودت من که دستم نمی رسد مواظبتی که قرار اس از من بکنی هم من نمی خوام همه بلا ها واسه برو پیش همون که تو نامش زم زمه ی خیانتش می زد خدای خدا دیگه نگماااااا . . . . .. . . .............. منم با سکوت شبانه و باران های های مداوم که الهام بخش یاد توست هر چند برای به یادت بودن به باران شبو قدم نیازی نیست کاش انقدر خوب بودم که لیاقتم خیانت نبود
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ 17:57 ] [ سعید نیما ]
سلام غریبه اشنا صدام رسید هی بی وفا دارم سلام میدم اااا موندم بخدا هی غصه دوریتو بخورم هی غصه نبودنتو بخورم اخر از درده عشق به حکمه دوریت میمیرم ............... چه غریبونه عاشقم کسی نمی دونه عاشقم جز خودشو خداش از بس شمردم لحظه ها رو تا ببینمت زبونم بند امد بعدشم باطری ساعت ... اخرم قسمت دیدن رسید زمونه نذاشت ببینمت . زمونه یا روزگار من صبر میکنم صبر میکنمو صبر میکنم تا اون لحظه خوشه دیدار برسه حس می کنم موقع دیدنت اشک میریزم بغض میکنم .....هیییییییییییی(نفس) خدا ..............
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ 17:52 ] [ سعید نیما ]
ک روز یک پسر و دختر جوان دست در دست هم از خیابانی عبور میکردند جلوی ویترین یک مغازه می ایستند دختر:وای چه پالتوی زیبایی پسر: عزیزم بیا بریم تو بپوش ببین دوست داری؟ وارد مغازه میشوند دختر پالتو را امتحان میکند و بعد از نیم ساعت میگه که خوشش اومده پسر: ببخشید قیمت این پالتو چنده؟ فروشنده:360 هزار تومان پسر: باشه میخرمش دختر:آروم میگه ولی تو اینهمه پول رو از کجا میاری؟ پسر:پس اندازه 1ساله ام هست نگران نباش چشمان دختر از شدت خوشحالی برق میزند دختر:ولی تو خیلی برای جمع آوری این پول زحمت کشیدی میخواستی گیتار مورد علاقه ات رو بخری پسر جوان رو به دختر بر میگرده و میگه: مهم نیست عزیزم مهم اینکه با این هدیه تو را خوشحال میکنم برای خرید گیتار میتونم 1سال دیگه صبر کنم بعد از خرید پالتو هردو روانه پارک شدن پسر:عزیزم من رو دوست داری؟ دختر: آره پسر: چقدر؟ دختر: خیلی پسر: یعنی به غیر از من هیچکس رو دوست نداری و نداشتی؟ دختر: خوب معلومه نه یک فالگیر به آنها نزدیک میشود رو به دختر میکند و میگویید بیا فالت رو بگیرم دست دختر را میگیرد فالگیر: بختت بلنده دختر زندگی خوبی داری و آینده ای درخشان عاشقی عاشق چشمان پسر جوان از شدت خوشحالی برق میزند فالگیر: عاشق یک پسر جوان یک پسر قدبلند با موهای مشکی و چشمان آبی دختر ناگهان دست و پایش را گم میکند پسر وا میرود دختر دستهایش را از دستهای فالگیر بیرون میکشد چشمان پسر پر از اشک میشود رو به دختر می ایستدو میگویید : او را میشناسم همین حالا از او یک پالتو خریدیم دختر سرش را پایین می اندازد پسر: تو اون پالتو را نمیخواستی فقط میخواستی او را ببینی ما هر روز از آن مغازه عبور میکردیم و همیشه تو از آنجا چیزی میخواستی چقدر ساده بودم نفهمیدم چرا با من اینکارو کردی چرا؟ دختر آروم از کنارش عبور کرد او حتی پالتو مورد علاقه اش را با خود نبرد
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ سعید نیما ]

اي مسافر ! اي جدا ناشدني ! گامت را آرام تر بردار ! از برم آرام تر بگذر ! تا به کام دل ببينمت .
بگذار از اشک سرخ گذرگاهت را چراغان کنم .
آه ! که نميداني ... سفرت روح مرا به دو نيم مي کند ... و شگفتا که زيستن با نيمي از روح تن را مي فرسايد ...
بگذار بدرقه کنم واپسين لبخندت را و آخرين نگاه فريبنده ات را .
مسافر من ! آنگاه که مي روي کمي هم واپس نگر باش . با من سخني بگو . مگذار يکباره از پا در افتم ... فراق صاعقه وار را بر نمي تابم ...
جدايي را لحظه لحظه به من بياموز... آرام تر بگذر ...
وداع طوفان مي آفريند... اگر فرياد رعد را در طوفان وداع نمي شنوي ؟! باران هنگام طوفان را که مي بيني ! آري باران اشک بي طاقتم را که مي نگري ...
من چه کنم ؟ تو پرواز مي کني و من پايم به زمين بسته است ...
اي پرنده ! دست خدا به همراهت ...
اما نمي داني ... نمي داني که بي تو به جاي خون اشک در رگهايم جاريست ...
از خود تهي شده ام ... نمي دانم تا باز گردي مرا خواهي ديد ؟؟؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تی مسافر,مسافر,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,, ] [ 19:58 ] [ سعید نیما ]

نگـــــــران نباش،
حــــال مـــن خـــــــوب اســت بــزرگ شـــده ام …
دیگر آنقـــدر کــوچک نیستـم که در دلــــتنگی هـــایم گم شــــوم
آمـوختــه ام، که این فـــاصــله ی کوتـــاه، بین لبخند و اشک نامش ” زندگیست ”
آمــوختــه ام که دیگــر دلم برای ” نبــودنـت ” تنگ نشــــود…
راســــــتی، بهتــــــــــر از قبل دروغ می گویــــم…
” حــــال مـــن خـــــــوب اســت ” … خــــــوبِ خــــوب…


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,جمله,جمله ی زیبا,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جالب,عکس جدید,, ] [ 19:54 ] [ سعید نیما ]

بوســـه اسم است، چون عمومی است

فعل است، چون هم لازم است هم متعدی

حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند

ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست

حرف ربط است، چون ۲ نفر را به هم متصل میکن !


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,بوسه,اسم,است,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگک با حال,, ] [ 19:51 ] [ سعید نیما ]
دعایت می کنم، عاشق شوی روزی
بفهمی زندگی بی عشق نازیباست
دعایت می کنم با این نگاه خسته، گاهی مهربان باشی
به لبخندی تبسم را به لب های عزیزی هدیه فرمایی
بیابی کهکشانی را درون آسمان تیره شب ها
بخوانی نغمه ای با مهر …
به ادامه مطلب بروید

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,عکس,عکس جدید,عکس با حال دنیا دو روزه,دنیا دو روزه,جدید,دانلود جدید,عشقی,عشقی با حال,عشقی توپ,دوست, دختر ,چیست؟,(طنز),دوست,چیست؟(طنز) ,دختر ,دنیا,دو,روزه,سعید,نیما,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جدید,عکس جالب,جالب,مطلب جالب,مطلب خنده دار,دانلود اهنگ, دانلود اهنگ جدید,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزهسعید و نیما,دو روزه,سعید,نیما,طنز,فوتبالیست ها,عکس ف,تبالیست ها,دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین,دانلود جدیدترین اهنگ ها,جدیدترین مطلب ها,دنیا دو روزه,دختر,دختر سمج,دختر سمج باحال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,سعید و نیما,سعید,نیما,دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید دنیا دو روزه,دانلود اهنگ سوال,تست,سوال و تست,سوالات خانمان سوز,سوالات جدید,دنیا دو روزه,عکس,عکس جدید,عکس زاویه دار,زاویه,زاویه دار,عکس باحال,عکس خفن,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,لللل,عکس,عکس جدید,عکس زاویه دار,زاویه,زاویه دار,عکس باحال,عکس خفن,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,عکس جدید,عکس جالب,ماشین,خودرو,ماشین فوتبالیست های معروف,خودرو های فوتبالیست های معروف,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,دانلود مداحی ,دانلود مداحی حاج محمود کریمی,دانلود مداحی جدید,مداحی حاج محمود کمریمی,دانلود مداحی غرق عزا و ماتم است امشب همه کاشانه حیدر,محمود کریمی,کریمی,مداحی کریمی,دانلود کریمی,دانلود مداحی کریمی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دنیا دو,روزه,دنیا,دو روزه,مداحی,دانلود,دانلود مداحی,مداحی جدید,مداحی شب قدر,سید مهدی میر داماد,سید مهدی میرداماد,دانلود مداحی سید مهدی میر داماد,سید مهدی میر داماد مداحی جدید,جدید مداحی,دانلود مداحی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,مداحی,مداحی حاج محمود کریمی,دانلود مداحی شب قدر,مداحی جدید,مداحی شب قدر,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی جدید,مداحی شب قدر,حاج محمود کریمی,محمود کریمی,کریمی,مداحی دنیا دو روزه,دنیا دو روزه,دو,روزه,مداحی,مداحی دانلود,دانلود مداحی جدید,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی حضرت علی(ع),مداحی جدید,مداحی شب قدر,شب قدر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,الهی بالحسین,دانلود,دانلود مداحی,دانلود مداحی جدید,دانلود مداحی دنیا دو روزه,دانلود مداحی حاج محمود کریمی,حاج محمود کریمی,مداحی کریمی,مداحی,جدید مداحی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,حمید سوریان , امید نوروزی , کیانوش رستمی ,نصیر شلال+عکس,دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید ,دانلود اهنگ جدید علی تکتاوتکتا,تکتاز,علی تکتاز,بزار,بزار برم,دانلود اهنگ بزار برم,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین,دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین با نام شلیکودنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی,دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی دلم بشکنه حرفی نیست,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند,دانلود ,دانلود موزیک,دانلود موزیک جدید,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ,دانلودانگ جدید امین حبیبی با نام افسردگی,افسردگی,امین حبیبی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز رستم,افراسیاب,سهراب,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,شعر,شعر جدید,شعر جدید زن,شعر جدید زن ذلیل,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز در وصف زن ذلیلان,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,برج,برج کمان,برج کمان ماه,برج کمان ماه در دبی,دانلود,اهنگ,دانلود اهنگ,جدید,دانلود اهنگ جدید,علی اصحابی,دانلود اهنگ جدید علی اصحابی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید علی اصحابی,دانلود اهنگ جدید علی اصخحابی با نام عمر تلف,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جدید,عکس سانسور,سانسور صدا سیما,چگونگی سانسور صدا و سیما,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,جدید,پله,پله برقی,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ جدید,فریدون,اسرایی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید فریدون,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی هنوز,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی هنوزم دوسش دارم,هنوزم دوسش دارم,دانلود,دانلود تهنگ جدید,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جدید,عکس با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,ایا میدانید,دانستنی ها,جدیدترین دانستنی ها,ایا میدانستید که,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,بیو گرافی,بیوگرافی,مصاحبه,الناز,شاکر,الناز شتکر دوست,دنیا,دو,روزه,دنیا و روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,خاطره,اسدی,خاطره اسدی,مصاحبه خاطره اسدی,بیو گرافی خاطره اسدی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیو گرافی,مصاحبه با شبنم قلی خانی,بیو گرافی شبنم قلی خانی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,لیلا,اوتادی,لیلا اوتادی,مصاحبه لیلا اوتادی,بیو گرافی لیلا اوتادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,یکتا ناصر,مصاحبه یکتا ناصر,بیو گرافی یکتا ناصر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,یمصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,عبادی,دانیال عبادی,مصاحبه دانیال عبادی,بیو گرافی دانیال عبادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,فریدون,اسرایی,تو نیستی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی تو نیستی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,بدون شرح,بدون شرح باحال,باحال,طنز چت,طنز,چت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پسرها, دخترها, ناخن دخترها, ناخن پسرها, ناخن, تفاوت, کوتاه کردن ناخن, کوتاه ,تفاوت ناخن کوتاه, کردن, دخترها و پسرهاکردن ناخن دخترها کیانوش ,رستمی, اولین, مدال, کاروان, ایران ,را, کسب, کرد,درد ,دل ,دختر, و ,پسر,های ,دم بخت,+,طنز,24, ساعت, زندگی ,دانشجویی, !!,! ,+ ,عکس,نصیحت ,هایی, برای ,رفتن ,به ,خواستگاری ,(,طنز, آمیز,),پسر,دختر,تفاوت استفاده از عابر بانک,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تاثیر,تاثیر ارایشگاه,تاثیر ارایشگاه روی زن و مرد,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,بزرگترین دماغ,عکس بزرکترین دماغ جهان,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,ازدواج,طنز,طنز ازدواج,طنز جدید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,خطا,خطای دید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,امتحان,ریاضی,امتحان ریاضی,باهوش,دانش اموز با هوش,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مطلب,طنز,جدید,طنز دانش اموز,طنز دانشجو,طنز دانش جو,طنز دانشجویان,دانشجویان در کلاس,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سخن,سخنان,سخنان حضرت,سخنان حضرت علی,سخنان حضرت علی (ع),دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پ,ن,پ,په,نه,په,پ ن پ جیدی,په نه په جدید,پ ن پ ابحال,په نه په باحال,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مرغ,سمند,سمند ,انت,پراید,پراید وانت,سمند وانت و پراید وانت,سمند وانت جدید,پراید وانت جدید,سمند وانت ایران خودرو,پراید وانت سایپا,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,عکس جدید,بهترین عکس ها,محصولات ایرانی,ماشین اسپرت,ماشین کپ,ماشین اسپرت کپ,بهترین های ایران,ماشین اسپرت,ماشین قشنگ,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,تندر,تندر 90,تندر 90 وانت,تندر وانت,جدید,شگرد های ایران خودرو,وانت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,رضا,رضا عطاران,دنیا دو روزه,جدید سامان جلیلی,سامان,جلیلی,سامان,جلیلی,موزیک,موزیک دنیا دو روزه,موزیک سعید نیما,اهنگ سعید نیما,سعید,نیما,دنیا دو روزه نیما,دنیا دو روزه سعید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سعید و نیما,, ] [ 16:47 ] [ سعید نیما ]

 

«جان بلا نکارد» از روى نيکمت برخاست. لباس ارتشى‌اش را مرتب کرد و به تماشاى انبوه جمعيت که راه خود را از ميان ايستگاه بزرگ مرکزى پيش مى‌گرفتند مشغول شد. او به دنبال دخترى مى‌گشت که چهره او را هرگز نديده بود اما قلبش را مى‌شناخت دخترى با يک گل سرخ.
از سيزده ماه پيش دلبستگى‌اش به او آغاز شده بود. از يک کتابخانه مرکزى فلوريدا با برداشتن کتابى از قفسه ناگهان خود را شيفته و مسحور يافته بود. اما نه شيفته کلمات کتاب بلکه شيفته يادداشت‌هايى با مداد که در حاشيه صفحات آن به چشم مى‌خورد. دست خطى لطيف که حکايت از ذهنى هشيار و درون‌بين و باطنى ژرف داشت. در صفحه اول «جان» توانست نام صاحب دست خط را بيابد: «هاليس مى نل». با اندکى جست و جو و صرف وقت توانست نشانى خانم هاليس را پيدا کند. «جان» براى او نامه‌اى نوشت و ضمن معرفى خود از او در خواست کرد که به نامه نگارى با او بپردازد.
روز بعد جان سوار بر کشتى شد تا براى خدمت در جنگ جهانى دوم عازم شود. در طول يک سال و يک ماه پس از آن دو طرف به تدريج با مکاتبه و نامه‌نگارى به شناخت يکديگر پرداختند. هر نامه همچون دانه‌اى بود که بر خاک قلبى حاصلخيز فرو مى‌افتاد و به تدريج عشق شروع به جوانه زدن کرد. جان در خواست عکس کرد ولى با مخالفت ميس هاليس رو به رو شد. به نظر هاليس اگر جان قلباً به او توجه داشت ديگر شکل ظاهرى‌اش نمى‌توانست براى او چندان با اهميت باشد. وقتى سرانجام روز بازگشت جان فرا رسيد آن‌ها قرار نخستين ديدار ملاقات خود را گذاشتند: ٧ بعد از ظهر در ايستگاه مرکزى نيويورک. هاليس نوشته بود: «تو مرا خواهى شناخت از روى رز سرخى که بر کلاهم خواهم گذاشت.» بنابراين راس ساعت ٧ بعدازظهر جان به دنبال دخترى مى‌گشت که قلبش را سخت دوست مى‌داشت اما چهره‌اش را هرگز نديده بود. ادامه ماجرا را از زبان جان بشنويد:

زن جوانى داشت به سمت من مى‌آمد بلند قامت وخوش اندام - موهاى طلايى‌اش در حلقه‌هايى زيبا کنار گوش‌هاى ظريفش جمع شده بود. چشمان آبى او به رنگ آبى گل‌ها بود و در لباس سبز روشنش به بهارى مى‌ماند که جان گرفته باشد. من بى‌اراده به سمت او گام برداشتم کاملا بدون توجه به اين که او آن نشان گل سرخ را بر روى کلاهش ندارد. اندکى به او نزديک شدم. لب‌هايش با لبخند پر شورى از هم گشوده شد اما به آهستگى گفت «ممکن است اجازه بدهيد من عبور کنم؟» بى اختيار يک قدم به او نزديک‌تر شدم و در اين حال خانم هاليس را ديدم که تقريبا پشت سر آن دختر ايستاده بود. زنى حدود ٥٠ ساله که موهاى خاکسترى رنگش را در زير کلاهش جمع کرده بود. اندکى چاق بود. مچ پاى نسبتا کلفتش توى کفش‌هاى بدون پاشنه جا گرفته بودند. دختر سبز پوش از من دور شد و من احساس کردم که بر سر يک دوراهى قرار گرفته‌ام. از طرفى شوق تمنايى عجيب مرا به سمت دختر سبزپوش فرا مى‌خواند و از سويى علاقه‌اى عميق به زنى که روحش مرا به معنى واقعى کلمه مسحور کرده بود به ماندن دعوتم مى‌کرد. او آن جا ايستاده بود و با صورت رنگ پريده و چروکيده‌اش که بسيار آرام وموقر به نظر مى‌رسيد و چشمانى خاکسترى و گرم که از مهربانى مى‌درخشيد. ديگر به خود ترديد راه ندادم. کتاب جلد چرمى آبى رنگى در دست داشتم که در واقع نشان معرفى من به حساب مى‌آمد. از همان لحظه دانستم که ديگر عشقى در کار نخواهد بود. اما چيزى بدست آورده بودم که حتى ارزشش از عشق بيشتر بود. دوستى گرانبها که مى‌توانستم هميشه به او افتخار کنم. به نشانه احترام وسلام خم شدم وکتاب را براى معرفى خود به سوى او دراز کردم. با اين وجود وقتى شروع به صحبت کردم از تلخى ناشى از تاثرى که در کلامم بود متحير شدم. من «جان بلا نکارد» هستم وشما هم بايد خانم «مى نل» باشيد. از ملاقات با شما بسيار خوشحالم ممکن است دعوت مرا به شام بپذيريد؟ چهره آن زن با تبسمى شکيبا از هم گشوده شد و به آرامى گفت «فرزندم من اصلا متوجه نمى‌شوم! ولى آن خانم جوان که لباس سبز به تن داشت و هم اکنون از کنار ما گذشت از من خواست که اين گل سرخ را روى کلاهم بگذارم وگفت اگر شما مرا به شام دعوت کرديد بايد به شما بگويم که او در رستوران بزرگ آن طرف خيابان منتظر شماست. او گفت که «اين فقط يک امتحان است!»


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:داستان,داستان عشق,دنیا,دو,روزه,دنیا,دو,روزه,دنیا,دو روزه,دنیا دو,روزه,سعید و نیما,دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید دنیا دو روزه,دانلود اهنگ سوال,تست,سوال و تست,سوالات خانمان سوز,سوالات جدید,دنیا دو روزه,عکس,عکس جدید,عکس زاویه دار,زاویه,زاویه دار,عکس باحال,عکس خفن,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,لللل,عکس,عکس جدید,عکس زاویه دار,زاویه,زاویه دار,عکس باحال,عکس خفن,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,عکس جدید,عکس جالب,ماشین,خودرو,ماشین فوتبالیست های معروف,خودرو های فوتبالیست های معروف,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,دانلود مداحی ,دانلود مداحی حاج محمود کریمی,دانلود مداحی جدید,مداحی حاج محمود کمریمی,دانلود مداحی غرق عزا و ماتم است امشب همه کاشانه حیدر,محمود کریمی,کریمی,مداحی کریمی,دانلود کریمی,دانلود مداحی کریمی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دنیا دو,روزه,دنیا,دو روزه,مداحی,دانلود,دانلود مداحی,مداحی جدید,مداحی شب قدر,سید مهدی میر داماد,سید مهدی میرداماد,دانلود مداحی سید مهدی میر داماد,سید مهدی میر داماد مداحی جدید,جدید مداحی,دانلود مداحی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,مداحی,مداحی حاج محمود کریمی,دانلود مداحی شب قدر,مداحی جدید,مداحی شب قدر,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی جدید,مداحی شب قدر,حاج محمود کریمی,محمود کریمی,کریمی,مداحی دنیا دو روزه,دنیا دو روزه,دو,روزه,مداحی,مداحی دانلود,دانلود مداحی جدید,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی شب قدر,دانلود مداحی حضرت علی(ع),مداحی جدید,مداحی شب قدر,شب قدر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,الهی بالحسین,دانلود,دانلود مداحی,دانلود مداحی جدید,دانلود مداحی دنیا دو روزه,دانلود مداحی حاج محمود کریمی,حاج محمود کریمی,مداحی کریمی,مداحی,جدید مداحی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,حمید سوریان , امید نوروزی , کیانوش رستمی ,نصیر شلال+عکس,دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید ,دانلود اهنگ جدید علی تکتاوتکتا,تکتاز,علی تکتاز,بزار,بزار برم,دانلود اهنگ بزار برم,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین,دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین با نام شلیکودنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی,دانلود اهنگ جدید مازیار فلاحی دلم بشکنه حرفی نیست,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید مهدی احمدوند,دانلود ,دانلود موزیک,دانلود موزیک جدید,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ,دانلودانگ جدید امین حبیبی با نام افسردگی,افسردگی,امین حبیبی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز رستم,افراسیاب,سهراب,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,شعر,شعر جدید,شعر جدید زن,شعر جدید زن ذلیل,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز در وصف زن ذلیلان,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,برج,برج کمان,برج کمان ماه,برج کمان ماه در دبی,دانلود,اهنگ,دانلود اهنگ,جدید,دانلود اهنگ جدید,علی اصحابی,دانلود اهنگ جدید علی اصحابی,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,اهنگ,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید علی اصحابی,دانلود اهنگ جدید علی اصخحابی با نام عمر تلف,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جدید,عکس سانسور,سانسور صدا سیما,چگونگی سانسور صدا و سیما,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,جدید,پله,پله برقی,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس,عکس,دنیا,دنیا,دنیا,دو,دو,دو,روزه,روزه,روزه,عکس,باحال,عکس با حال,جدیدترین عکس ها,جدیدترین عکس های باحال,باحالترین عکس ها,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,دانلود,اهنگ جدید,فریدون,اسرایی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ جدید فریدون,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی هنوز,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی هنوزم دوسش دارم,هنوزم دوسش دارم,دانلود,دانلود تهنگ جدید,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,عکس جدید,عکس با حال,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,ایا میدانید,دانستنی ها,جدیدترین دانستنی ها,ایا میدانستید که,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,بیو گرافی,بیوگرافی,مصاحبه,الناز,شاکر,الناز شتکر دوست,دنیا,دو,روزه,دنیا و روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,خاطره,اسدی,خاطره اسدی,مصاحبه خاطره اسدی,بیو گرافی خاطره اسدی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیو گرافی,مصاحبه با شبنم قلی خانی,بیو گرافی شبنم قلی خانی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,لیلا,اوتادی,لیلا اوتادی,مصاحبه لیلا اوتادی,بیو گرافی لیلا اوتادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,یکتا ناصر,مصاحبه یکتا ناصر,بیو گرافی یکتا ناصر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,یمصاحبه,بیوگرافی,مصاحبه و بیو گرافی,دانیال,عبادی,دانیال عبادی,مصاحبه دانیال عبادی,بیو گرافی دانیال عبادی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,دانلود,اهنگ,جدید,فریدون,اسرایی,تو نیستی,دانلود اهنگ جدید فریدون اسرایی تو نیستی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,بدون شرح,بدون شرح باحال,باحال,طنز چت,طنز,چت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پسرها, دخترها, ناخن دخترها, ناخن پسرها, ناخن, تفاوت, کوتاه کردن ناخن, کوتاه ,تفاوت ناخن کوتاه, کردن, دخترها و پسرهاکردن ناخن دخترها کیانوش ,رستمی, اولین, مدال, کاروان, ایران ,را, کسب, کرد,درد ,دل ,دختر, و ,پسر,های ,دم بخت,+,طنز,24, ساعت, زندگی ,دانشجویی, !!,! ,+ ,عکس,نصیحت ,هایی, برای ,رفتن ,به ,خواستگاری ,(,طنز, آمیز,),پسر,دختر,تفاوت استفاده از عابر بانک,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,تاثیر,تاثیر ارایشگاه,تاثیر ارایشگاه روی زن و مرد,دنیا دو روزه,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,بزرگترین دماغ,عکس بزرکترین دماغ جهان,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,ازدواج,طنز,طنز ازدواج,طنز جدید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,خطا,خطای دید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,امتحان,ریاضی,امتحان ریاضی,باهوش,دانش اموز با هوش,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مطلب,طنز,جدید,طنز دانش اموز,طنز دانشجو,طنز دانش جو,طنز دانشجویان,دانشجویان در کلاس,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سخن,سخنان,سخنان حضرت,سخنان حضرت علی,سخنان حضرت علی (ع),دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,پ,ن,پ,په,نه,په,پ ن پ جیدی,په نه په جدید,پ ن پ ابحال,په نه په باحال,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,مرغ,سمند,سمند ,انت,پراید,پراید وانت,سمند وانت و پراید وانت,سمند وانت جدید,پراید وانت جدید,سمند وانت ایران خودرو,پراید وانت سایپا,دنیا,دو,روزه,عکس,جدید,عکس جدید,بهترین عکس ها,محصولات ایرانی,ماشین اسپرت,ماشین کپ,ماشین اسپرت کپ,بهترین های ایران,ماشین اسپرت,ماشین قشنگ,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,تندر,تندر 90,تندر 90 وانت,تندر وانت,جدید,شگرد های ایران خودرو,وانت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,رضا,رضا عطاران,دنیا دو روزه,جدید سامان جلیلی,سامان,جلیلی,سامان,جلیلی,موزیک,موزیک دنیا دو روزه,موزیک سعید نیما,اهنگ سعید نیما,سعید,نیما,دنیا دو روزه نیما,دنیا دو روزه سعید,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سعید و نیما,, ] [ 1:9 ] [ سعید نیما ]

آیا شما واقعا" عاشقید ؟! - 20 راه برای تشخیص عشق واقعی
گرایش بین زن و مرد در نوع خود میتواند مفید یا مضر باشد . البته بیشتر ما حداقل یک بار در زندگی تمایل قوی را نسبت به فرد مخالف حس کرده ایم ، خوب! ، این حس در مورد روابط معمولی شاید بتواند موثر باشد ولی در مورد مسئله ی ازدواج اگر بخواهیم تنها با اکتفا به این تمایلات و بدون توجه به معیارهای دیگر روان شناسی ،تصمیمی بگیریم ، ویران کننده است ، چرا که نتیجه ای جز رنج ، ترس از آینده ، تحلیل انرژی و در آخر ، در فاصله زمانی کم دچار افسردگی و سرخوردگی می شویم ! ، در تنهایی و با صداقت کامل با خود به نکات زیر توجه کنید . مطمئنا" در آخر می توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا شما واقعا" عاشق هستید یا ... ؟!:

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 4 تير 1391برچسب:عشق,واقعی,تشخیص,ذهن,فکر,تفکر,درداور,زندگی,رابطه,بچگی,خاطرات,سادگی,نمکی,یاد,یادش,بخیر,طنز,رانندگی,خانم,اقا,طنز رانندگی,عابرپیاده,خدا,سرعت,ایین نامه,خط کشی,ماشین,علی,ایران,ایرانسل,همراه اول,شبکه,مشترک,مشترک گرامی,عمه,عمو,گرونی,طرح,مسابقه,عاشق,تفاوت,ترمز,ABS,معمولی,سگ,اب,دریا,تفاوت ترمز ای بی اس با معمولی,پژو و پراید,مرد,درست شدن,مواد,لازم,مردها,دانلود,سریع,اسان,لینک,ریکاوری,بازگرداندن اطلاعات,نرم افزار,پارتیشن,اطلاعات,فرمت,درایو,شعر,طنز,ماشین,نو,خواب,بوق,خرابه,خواب,اسرافیل,ماشین ,شعر ,عکس,طنز,خنده دار,رانندگی,خانم ها,رانندگی خانم ها,شعر ,طنز,خانم ها,هفت سین,باحال,شعر,طنز,کامیون,پشت ,آخر خنده,شعر طنز پشت کامیونی,شعر,طنز,کنکور,پشت,پشتکنکوری,تسکین ,کنکوری ها,تسکین درد پشت کنکوری ها,تفاوت,راه,رفتن,پسر,دختر,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,ترک,مادر,نامه,غضنفر,پول,کتشلوار,دردسر,دردسر عاشقی,مدیر,منشی,دفتر,کار,مسافرت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,طنز,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,باشگاه,باشگاه بدن سازی,بدن سازی,دختر,پسر,عزیزم,خوشکلم,بامرام,دختر,پسر,تلفن,حرف زدن,خبر,مرگ,طریقه,زن,همسر,دکتر,سرگیجه,جومونگ,تسو,رستم,نبرد,حمام,حموم,پسر,اینترنت,پرسرعت,مزایا,تصادف,تلفات,تضمینی,ساعت,ساعت چنده,طنز,طنز ساعت,ترجمه,کلمات,انگلیسی,فارسی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,تلفن,تلفن همراه,راهنما,راهنمای خرید تلفن همراه,شعر,طنز,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,شعر جدید طنز,شعر باز باران با ترانه,تفاوت,نیمرو,درست,کردن,اقایان,خانم,ها,در,چیست؟,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سوالات,سوالات عشقی,سوالات عشقی باحال,دختر,پسر,فرق درس خواندن ,بهترین ,مطلب,تیر,ماه,,دختر,مادر,ترشیده ,دختر ترشیده ,دختر دم بخت,شعر,شعر دختر ترشیده,مردان,مردان و پسران,اس ام اس,اس ام اس رفاقت,اس ام اس رفاقت جدید,ضد,پسر,ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,غضنفر,غضنفر جدید,90دنیا دو روزه,, ] [ 23:23 ] [ سعید نیما ]

شاید برای شما هم پیش آمده باشد و یا در میان اطرافیان شما کسانی باشند که دچار عشق های نامتعارف شده باشند . عشق هایی که از قاعده و قانون زندگی پا فراتر می گذارد و به شکل فریبنده ای دارایی افراد اعم ازخانواده ،شغل،فرزند ،همسر و حتی هویت و شخصیت انسانها را ازبین می برد . احساساتی که مشخص نمی شود از چه روزنه ای وارد زندگی می شود و قرار است چگونه آن را کنترل کرده و با آن کنار آمد . بیراه نیست اگر بگوییم در حال حاضر در میان اطرافیانمان شاهد بروز این گونه عشق های نامتعارف هستیم  که البته به زعم افراد مبتلا نامتعارف هم نیست .

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:دردسر,دردسر عاشقی,مدیر,منشی,دفتر,کار,مسافرت,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,طنز,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,باشگاه,باشگاه بدن سازی,بدن سازی,دختر,پسر,عزیزم,خوشکلم,بامرام,دختر,پسر,تلفن,حرف زدن,خبر,مرگ,طریقه,زن,همسر,دکتر,سرگیجه,جومونگ,تسو,رستم,نبرد,حمام,حموم,پسر,اینترنت,پرسرعت,مزایا,تصادف,تلفات,تضمینی,ساعت,ساعت چنده,طنز,طنز ساعت,ترجمه,کلمات,انگلیسی,فارسی,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,تلفن,تلفن همراه,راهنما,راهنمای خرید تلفن همراه,شعر,طنز,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,شعر,شعر جدید طنز,شعر باز باران با ترانه,تفاوت,نیمرو,درست,کردن,اقایان,خانم,ها,در,چیست؟,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سوالات,سوالات عشقی,سوالات عشقی باحال,دختر,پسر,فرق درس خواندن ,بهترین ,مطلب,تیر,ماه,,دختر,مادر,ترشیده ,دختر ترشیده ,دختر دم بخت,شعر,شعر دختر ترشیده,مردان,مردان و پسران,اس ام اس,اس ام اس رفاقت,اس ام اس رفاقت جدید,ضد,پسر,ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,غضنفر,غضنفر جدید,90دنیا دو روزه,, ] [ 14:11 ] [ سعید نیما ]

1--شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عیالتان را دوست دارید ؟!
الف) به اندازه تعداد سکه های مهریه اش
ب) به اندازه تعداد قطعات جهیزیه اش
ج) به اندازه تعداد صفر های جلوی مبلغ موجودی حساب بانکی اش
د) به اندازه تمام ستاره های آسمان در روز !

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:تفاوت,نیمرو,درست,کردن,اقایان,خانم,ها,در,چیست؟,دنیا,دو,روزه,دنیا دو روزه,سوالات,سوالات عشقی,سوالات عشقی باحال,دختر,پسر,فرق درس خواندن ,بهترین ,مطلب,تیر,ماه,,دختر,مادر,ترشیده ,دختر ترشیده ,دختر دم بخت,شعر,شعر دختر ترشیده,مردان,مردان و پسران,اس ام اس,اس ام اس رفاقت,اس ام اس رفاقت جدید,ضد,پسر,ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,غضنفر,غضنفر جدید,90همسر,همسرتان را چقدر دوست دارید,, ] [ 1:4 ] [ سعید نیما ]

اگر در دانشگاه حس می کنید که پسری به شما توجه می کند و می خواهید ببینید که احساس شما درست است یا نه، سوالات زیر را از او بپرسید.

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:سوالات,سوالات عشقی,سوالات عشقی باحال,دختر,پسر,فرق درس خواندن ,بهترین ,مطلب,تیر,ماه,,دختر,مادر,ترشیده ,دختر ترشیده ,دختر دم بخت,شعر,شعر دختر ترشیده,مردان,مردان و پسران,اس ام اس,اس ام اس رفاقت,اس ام اس رفاقت جدید,ضد,پسر,ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,غضنفر,غضنفر جدید,90, ] [ 23:51 ] [ سعید نیما ]

 

دوستت دارم

من می خواهم بدانی ، امروز و هر روز
وقتی می گویم دوستت دارم، این فقط یک کلمه نیست
با یک معنی ساده......
این یک احساس است، در کنار قلب من
یک عاطفه است که وجود دارد به خاطر تو...
به خاطر تو، به خاطر  تو، به خاطرتو
که قلب مرا روشن می کند، کلماتم را، زندگیم را روشن می کند...
دوستت دارم یعنی تو برای من شادی می آوری ،
و به من آرامش می دهی...
دوستت دارم یعنی تو بهترین دوست منی
کسی که می توانم به طرفش بروم؛ کسی که می توانم به او اعتماد کنم...
دوستت دارم یعنی تو شگفت انگیزی
انکار ناپذیرو همینطور عجیب خیلی عجیب عجیب تر از اونی که فکرش را می کنم...

 

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:ضد دختر,جدید ضد دختر,اپدیت ضد دختر,همه چیز در مورد اهواز,اهواز,خوزستان,اطلاعات درباره اهواز,دعوا,جعر و بحث,تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,عشق,عاشقی,مطلب قشنگ,دانلود,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,, ] [ 19:59 ] [ سعید نیما ]

 

به سوالات جواب بدید

*****تست روانشناسی عشق*****

1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را انتخاب میکنید؟............................

 

به ادامه مطلب بروید

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:تست,تست عشق,تست عشق واقعی,مردم,مردم طنز,طنز باحال,تست,تست شخصیت شناسی,تست شخصیت شناسی باحال,تست,تست هوش,تست هوش باحال,تست هوش توپ,چرا,چرا میخندی,مطلب فلسفی,خنده,گریه,میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,, ] [ 12:12 ] [ سعید نیما ]

زندگی با همه وسعت خویش مخمل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن نیست اظطراب و هوس و دیدن و نادیدن نیست زندگی کوشش و راهی شدن است زندگی جوشش و جاری شدن است ازتما شاگه آغاز حیات تا بدانجا که خدا می داند

 

به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,, ] [ 15:23 ] [ سعید نیما ]

گفتمش آغاز درد عشق چیست؟گفت آغازش سراسر بندگیست گفتمش پایان آن را هم بگو گفت پایانش همه شرمندگیست گفتمش درمان دردم را بگو گفت درمانی ندارد بی دواست گفتمش یک اندکی تسکین آن گفت تسکینش همه سوز و فناست

به ادامه مطلب بروید

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,, ] [ 14:55 ] [ سعید نیما ]

یک بار دختری حین صحبت با پسری که عاشقش بود، ازش

پرسید

 به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت